FANDOM

Valentina Zenere este actriţa de origine argentineană care o joacă pe antagonista seriei Soy Luna, Ámbar Smith.

Viaţa şi cariera

Valentina este născută pe data de 16 ianuarie 1997. Ea este model şi actriţă. De mică aceasta a avut inclinaţie spre arte, atât vizuale cât şi dramatice (teatru şi comedii muzicale). La vârsta de 10 ani, Valentina şi-a făcut debutul pe micul ecran într-o reclamă Barbie.

Apoi în anul 2010, aceasta a primit roulul lui Alai Inchausti / Alai Romero Morales, în al patrulea sezon din Casi Ángeles (Aproape Îngeri). Anul următor a primit un rol show-ul "Los Unicos" şi a jucat-o pe Jessica Cervantes. Tot în acelaşi an şi-a făcut diferite apariţi ca model pentru Multitalent Agency. Acolo a apărut în campanii ca Sweet Victorian şi Tutta Frutta.

În 2013, Valentina a primit un rol în telenovela pentru adolescenţi "Aliados" (Aliaţi) , unde a jucat alături de  Agustín Bernasconi. Rolul ei a fost al Mara Ullou, rol jucat şi în cel de al doilea sezon în 2014. Acum ea o interpretează pe Ámbar Smith.

Filmografie

Anul Titlul Personaj
2010 Casi Ángeles Alai Inchausti/ Alai Romero Morales
2011 Los Unicos Jesica Cervantes
2013 - 2014 Aliados Mara Ullou
2016 - în prezent Soy Luna Ámbar Smith

Premii şi nominaţii

An Acordare Categorie Nominalizare Rezulatat
2016 Kid's Choice Awards Mexic

Kid's Choice Awards Columbia

Personaj preferat negativ Soy Luna Câştigat

Alte date

  • Fanii acesteia sunt supranumiţi "Zenerisitas".
  • Lucrează de mulţi ani ca şi model.
  • Vorbeşte limba engleză aşa cum a fost arătat într-un interviu israelian.
  • Pe contul ei de Instagram a ajuns la un milion de uilizatori pe data de 18 iulie 2016.
  • Înainte de a juca în Soy Luna a apărut într-o telenovelă, Aliados, unde a jucat alături de Agustín Bernasconi, unde în scenariu personajele lor erau romantic implicate.
  • Tot înainte de Soy Luna, Valentinei nu prea îi plăcea să danseze şi să cânte, dar după ce a început să joace rolul antogonistei acest lucru s-a schimbat.
  • Rolul de antagonistă, Ámbar Smith, l-a jucat pentru prima dată în Soy Luna şi se bucură enorm.
  • Dacă ar fi să aleagă un personaj Disney ar fi Rapunzel.
  • Adoră să vorbească cu prieteni ei îndepărtaţi pe un grup online.
  • Valentina ţine mult la familia ei, ea fiind fundamentală pentru ea, fiind atât de mult expusă lumii.
  • Este o fata care are multă incredere în proprile forţe. Sunt 47.389 de reviste despre Valentina. Ea are cont de google+ cu numele Valentyna Zenere şi pe Facebook avea numele tot Valentyna Zenere dar şi la şters fiindcă îi trimitea un băiat în truna mesaje pe linkul ei de facebook.

Referinţe

  1. http://community.disneychannel.it/soyluna/call_to_action/valentina-zenere-interpreta-ambar-quanto-vi-piace-da-1-a-5
  2. https://www.youtube.com/watch?v=ciBO6fJeg5