FANDOM

Pagina principală
[[:Amanda/Antonella QuerzoliAntonella Querzoli]]
[[:Amanda/Galerie fotoGalerie foto]]

Amanda este menajera casei Benson. Lucrează cu Mónica .

Personalitate

Deşi se comporta rece, este o persoană foarte grijulie. Este drăguţă cu Luna Valente si cu familia ei, şi încearcă mereu să-i ajute. 

De-a lungul seriei

Sezonul 1

Partea 1

Amanda întâmpină familiile Bensons şi Valente atunci când ajung în Buenos Aires. Cand Miguel se uită la fotografia cu Lili şi Bernie Benson , Amanda îi spune lui şi Mónica că Lili a fost sora Doamnei Benson , iar că cei doi au au muri într-un incendiu. 

Relaţii

Prieteni: Monica Valente:

Amnada şi Monica au devenit prietene imediat şi lucrează împreună cu drag. Amanda respectă familia Valente şi o îndrăgeşte pe fiica lor, Luna. De aceea este prietenoasă şi drăguţă cu Monica. Cele două deseori fac cumpărăturile împreună.

Colegi de serviciu:

Rey:

Amanad se arată umilă şi serioasă de Rey, ea ştiind că are nevoie de postul de menajară pe care îl are. Ea se supune oridinelui acestuia, deşi câteodată stă să asculte e vorbeşte Rey cu alţi. 

Miguel Valente:

Faţă de Miguel Amanda arată respect şi prietenie, deoarce îi îndrăgeşte pe Valente, dar şi pentru că acesta îi este superior. Cei doi nu comunică foarte mult aşa cum face cu soţia lui. 

Interese romantice:

Cato:

La început Amanda este nervată de atenţia pe care cato i-o acordă, dar pe parcursul seriei începe să-l îndrăgească şi să se îndrăgostească de ea. Cu toate acestea Cato este mreu acolo să o ajute, şi chiar îşi asumă vina când sparge una dintre vasele din dinastia Ming ale doamnei Benson, pentru ca Amanda să-şi păstreze locul de muncă. Ba chiar se oferă să-i plătească din salariul lui, fără să ştii cât costă aceasta.

La a doua ediţie a festivaluil Open Music, Cato îi dedică o piesă Amandei, când deja aceasta acceptă să iasă cu el.

Alte date

  • Ea este alergică la nuci.