FANDOM

Amanda este menajera casei Benson. Lucrează cu Mónica .

Personalitate

Deşi se comporta rece, este o persoană foarte grijulie. Este drăguţă cu Luna Valente si cu familia ei, şi încearcă mereu să-i ajute.

În sezonul 2, Amanda pare mult mai relaxată și mai deschisă față de ceilalți din casă. Aceasta zâmbește mai mult, și chiar și-a schimbat aspectul, s-a vopsit blondă și poartă mai multe accesori. De asemnea acesta are și un logodnic, însă care se elevă în final că nu există.

De-a lungul seriei

Sezonul 1

Amanda întâmpină familiile Bensons şi Valente atunci când ajung în Buenos Aires. Cand Miguel se uită la fotografia cu Lili şi Bernie Benson , Amanda îi spune lui şi Mónica că Lili a fost sora Doamnei Benson , iar că cei doi au au muri într-un incendiu. 

Sezonul 2

În acest sezon Amanda se întoarce cu un nou look și o atitudine mai dechisă față de cei din casă. De asemnea aceasta pare mai bine dispusă din cauza logodnicul ei. Deseori aceasta este văzută vorbind la tefeon cu acesta și făcându-și treaba în conac. Totuși Cato nu vrea să renunțe la relația cu acesta și începe să suspecteze că logodnicul Amandei nu există. În cele din urmă îmoreună cu Tino, care și el s-a îndrăgostit de Amanda în cele din urmă descoperă că logodnicul acesteia nu există după ce o surprind în parc vorbind singură.

Când doamna Sharon anunță că Ambar este defapt micuța Sol Benson, care se presupune că a murit în incendiu, Amanda este foarte șocată. Pe măsură însă ce acțiunea se desfășoară Amanda află din greșeală că Ambar însă nu este cu adevărat Sol Benson și nu mai știe ce să creadă. Ea tot trage cu urechea la conversațile dintre Rey și doamna Sharon și suspectează că ceva se întâmplă, motiv pentru care nu mai suportă presiunea și le spune lui Alfredo și părinților Lunei de o față cu doamna Sharon și Rey că doamna Sharon îi minte pe toți.

Inițial doamna Sharon vrea să o concedieze pe Amanda pentru că aceasta s-ar putea să-i strice toate planurile, însă tatăl acesteia domnul Alffredo consideră că Amanda este doar stresatăși că îi trebuie un psiholog. Doamna Sharon întrezărește o ocazie și aranjează ca Amanda să urmeze niște ședințe cu acest psiholog. Chiar și așa Amanda încă nu este ferm convinsă că Ambar este cu adevărat Sol Benson.

Relaţii

Prieteni:

Monica Valente:

Amanada şi Monica au devenit prietene imediat şi lucrează împreună cu drag. Amanda respectă familia Valente şi o îndrăgeşte pe fiica lor, Luna. De aceea este prietenoasă şi drăguţă cu Monica. Cele două deseori fac cumpărăturile împreună.

Colegi de serviciu:

Rey:

Amanad se arată umilă şi serioasă de Rey, ea ştiind că are nevoie de postul de menajară pe care îl are. Ea se supune oridinelui acestuia, deşi câteodată stă să asculte e vorbeşte Rey cu alţi. 

Miguel Valente:

Faţă de Miguel Amanda arată respect şi prietenie, deoarce îi îndrăgeşte pe soții Valente, dar şi pentru că acesta îi este superior. Cei doi nu comunică foarte mult aşa cum face cu soţia lui. 

Interese romantice:

Cato:

La început Amanda este nervată de atenţia pe care cato i-o acordă, dar pe parcursul seriei începe să-l îndrăgească şi să se îndrăgostească de ea. Cu toate acestea Cato este mreu acolo să o ajute, şi chiar îşi asumă vina când sparge una dintre vasele din dinastia Ming ale doamnei Benson, pentru ca Amanda să-şi păstreze locul de muncă. Ba chiar se oferă să-i plătească din salariul lui, fără să ştii cât costă aceasta.

La a doua ediţie a festivaluil Open Music, Cato îi dedică o piesă Amandei, când deja aceasta acceptă să iasă cu el.

Alte date

  • Ea este alergică la nuci.
Galerie personaje Dacă vrei să vizitezi galeriile personajelor, dă click aici.