FANDOM

Ana este un personaj feminin secundar din serialul latino-american Soy Luna

De-a lungul seriei

În trecut:

Ana a fost căsătorită cu Ricardo Simonetti , cu care a avut un singur copil, o fată, pe Nina . Motivul pentru care s-au despărţit nu se cunoaşte precis, dar din spusele Ninei, aceştia se certau tot timpul înainte.

Sezonul 1

Partea 1 Ana apare pentru prima dată la Colegiul Blake South când se duce cu maşina să o ia pe fiica ei, Nina după ore. Ajunsă acolo fiica ei îi face cunoştiinţă cu Luna Valente , prietena ei.  *Este posibil ca ea si Ricardo sa se impace.

Relaţii

Familie:

Nina Simonetti:

În general Ana şi fiica ei se înţeleg foarte bine, deoarce Nina este un copil cuminte şi o elevă silitoare. Cu toate acestea Nina nu se i prea confesează Anei, deşi Ana mreu a încurajat-o să vorbească mai mult cu ceilalţi şi să fie mai deschisă cu cei din jur. Cu toate acestea când Nina cere indirect sfatul ei aceast este mereu pentru ea. 

Câteodată Ana este puţin cam prea protectivă şi strictă cu Nina. Ea nu o lasă să mânânce lucruri nesănătoase şi o sfătuieşte să facă sport sau să cânte, în ciuda refuzurilor NInei. La Open Music, Ana a cântat cu fostul soţ, Ricardo, lucru care a stânjenit-o pe Nina.

Ricardo Simonetti:

Ana şi Ricardo s-au despărţit din motive necunoscute şi acu  locuiesc separat. În general cei doi nu prea îşi vorbesc, decât când este ceva în legătură cu fiica lor, iar când se întâlnesc au obiceiul de a se certa din tot felul de motive. Cu taote acestea cei doi încearcă să se înâleagă bine de dragul Ninei.

Prieteni:

Mora Barza:

Ana şi Mora sunt cele mai bune prietene, deşi Mora are o versiune total diferită alucrurilor faţă de Ana şi desori o încurajează să încerce lucruri, noi ca ţinute diferite şă să iasă în oraş. Cele două iau masă împreună şi să alerge în fiecare zi în parc pe un traseu stabilit.

Alte date

  • Se prea poate să se împace cu Ricardo.
  • Posibil ca ultimul nume al ei să fie tot Simonetti, ca şi cel al ficei ei.
  • Îi place să cânte şi să mănânce sănătos.
  • A cântat alături de Ricardo la Open Music, unde a stânjenit-o pe fiica sa în faţa tuturor.
  • Se poate să fie geloasă pe Tamara.
Galerie personaje Dacă vrei să vizitezi galeriile personajelor, dă click aici.