FANDOM

Pagina principală
[[:Cato Alcoba/Germán TripelGermán Tripel]]
[[:Cato Alcoba/Galeria fotoGaleria foto]]

Catolino Alcoba sau cunoscut sub porecla de Cato este unul dintre personajle secundare din telenovela latino-americano Soy Luna.

Înfăţişare

Cato este un bărbar brunet şi ochii căprui. Părul lui este lung şi îl ţine prins într-o coadă de cal la spate.

Personalitate

Cato are o personalitate similară cu a prietenului său Tino, numai că spre deosebire de acesta nu este tot timpul aşa de optimist ca şi acesta. Este o personaă bună care ţine la prieteni săi şi are sentimente puternice pentru Amanda,deşi câteodată este împins de la spate de Tino.

De asemnea este leneş şi iresponsabil atât cât a ocupat poziţia de infirmier la azil, dar şi ca angajat al doamnei Benson el fiind deseori văzut stând degeaba sau jucând cărţi cu Tino în tmpul programului de lucru. Ca şi Tino este destul de viclean şi oprtunist, atunci când se hotărăşte să ale secretele familiei Benson. Cu toate acestea el este şi naiv motiv, pentru care de cele mai multe ori intră în bucluc.

De-a lungul seriei

Sezonul 1

Partea 1

În curând,,,,

Relaţii

Prieteni:

Tino, cel mai bun prieten:

Tino este cel mai bun prieten al lui Cato, dar şi partener în investigaţia familiei Benson. Acesta lucrat ca infirmier cu Tino având-ul în grijă pe Roberto.

Colegi de muncă:

Miguel Valente:

Miguel este şeful angajaţilor şi de cele mai multe ori acesta îl mustră pe Cato când îl vede împreună cu Tino stând degeaba în timpul programului de lucru. Câteodată acesta îi împrumută obiectele personale ale acestuia, ca de exepmplu obiecte de îmbrăcăminte, ca sacoul acestuia.

Interese romantice:

Amanda:

Încă de când Cato a început să lucreze pentru doamna Benson acesta a fost atras de Amanda, motiv pentru care a persistat pe lângă acesta cu toate că de multe ori a enervat-o. În cele din urmă Amanda acceptă să iasă cu el şi dezvoltă sentimente pentru ea. Acesta i-a dedicat o piesă la a doua ediţie a festivalului Open Music, iar în episodul 63/Sezonul 1 cei doi apoape s-au sărutat.

Alte date

  • A spiona familia Benson cu câteva ocazii.
  • Îi place să mănânce şi îi place să se uite la fotbal.
  • De cele mai multe ori este distrat.
  • Este simila cu personajul Matías din Violetta.
    • Amândoi cunosc secretele familiei.
    • Ambii sunt văzuţi ca nu prea inteligenţide persoanele cu care lucrează în casă.
    • Sunt numiţi după poreclele lor de către persoanle apropiate.