FANDOM

Delfina este unul dintre personajele feminine secundare ale telenovelei latinoamericane Soy Luna. Delfina este pritena cea mai bună a lui Ámbar, şi prietena lui Jazmín , cu care a înfiinţat pagina Fab & Chic.

Înfăţişare

Delfina este tânără frumoasă şi populară. Ea are părul drept, şaten închis şi ochii căprui. Desori îşi poartă părul liber, cu doar două şuviţe prinse în spate şi cu una liberă pe partea dreaptă sau doar îşi ondulează o şuviţă. Stilul ei vestimentar este elegant şi în pas cu moda, ea fiind una dintre creatorele paginei Fab & Chic.

Personalitate

Delfina este o elevă la Colegiul Blake South, împreună cu prietenele ei Ámbar şi Jazmín . Ea este una dintre cele mai poulare fete şi de aceea este la fel de răutăcioasă, înfumartă şi superficială ca şi Ámbar. Ca şi prietnele a crescut în lux şi de aceea este obişnuită ca totul să-i i se cuvină ei.

În relaţile cu ceilalţi este la fel de superficială şi manipulativă ca şi Ámbar. Ea ar face orice ca să reuşescă şi fără să-i pese de părerile altora, mai ales când vine vorba de băiatul de care este îndrăgostită. Câteodată este aratată, ca fiind leneşă şi prostuţă.

În timpul liber îi place să patineze şi să filmeze împreună cu Jazmín pentru pagina lor, deşi desori este văzută făcând diverse lucruri pentru Ámbar.

De-a lungul seriei

Sezonul 1

Partea 1

Delfina apare pentru prima dată în Buenos Aires, la Jam & Roller, alături de Jazmín. Cele două se pregătesc de apelul video cu prietena lor cea mai bună Ámbar care este plecată în Cancun mexic împreună cu naşa ei dintr-o escală de la New York. Ámbar le sună de la piscină şi încep să vorbească despre cum a fost călătoria. După aceea cele două îi iau un scurt interviu pentru pagina lor Fab & Chic, unde Ámbar se laudă cu luxul vilei.

După aceea Delfina o întreabă de Matteo, dar Ámbar le spune să oprească înregistrarea căci acesta încă nu a venit.După ce mai discută puţin, Între timp, la roller, Delfina se arată nemulţumită de prezenţa Ninei Simonetti, o elevă mai mică din Colegiul Blake South, care stă în cadrul filmării. Jazmin o roagă să se mute, dar Nina refuză. Însă după mai multe insistenţe ale Delfinei se mută. Înainte de a pleca ea le oferă un sfat despre un unghi mai potrivit filmării, dar enervată, Delfna îi spune să plece.

Apoi Ámbar le contactează din nou, unde filmează o parte cu ea şi Matteo. Fetele sfârşesc interviul, dar lasă camera deschisă, care înregistrează accidentul Lunei la piscină. Când în final Ámbar se întoarce, Delfina şi Jazmín se duc la ea la vilă, unde află cu stupoare că Luna va locui acolo şi va merge la şcoală cu ele. Mai tărziu, la pistă Delfina şi prietenele ei patinează când dau peste Luna. Ámbar nu pare deloc fericită de prezenţa ei, deşi Delfina are o mică conversaţie cu Luna.

Tot în aceeşi zi, când Luna decide să aplice pentru postul de asistentă de pistă, la ordinele lui Ámbar, Delfina stă de pază cât timp ea îi slăbeşte roţile patinelor. Apoi Delfina continuă să-i fie complice prietenei care înceaercă să o saboteze pe Luna. Ba chiar împreună cu Jazmín, ajung să o spioneze pe Luna ca să vadă dacă nu se întâlneşte pe ascuns cu Matteo, lucru care duce la o neînţelegere şi Ámbar se ceartă cu iubitul ei. După eşecul ei, Delfina continuă să-i facă pe plan prietenei ei şi continuă să o saboteze pe Luna.

Când Ámbar este prinsă că a schimbat lucrarea Lunei şi este pedepsită, Delfina refuză să cânte cu Matteo la Open, la fel şi Jazmín, lucru care a dus ca Luna să fie cea care să cânte cu acesta, spre furia lui Ámbar. Aceasta se supără foarte tare pe Matteo, de care se desparte, şi pleacă furioasă după ce o ceartă pe ea şi Jazmín.

Între timp, Delfina încearcă să-şi vadă şi de viaţa ei amoroasă, ea fiind îndrăgostită de Gastón, însă eşuază de fecare dată întru-cât acesta nu este la rândul lui interesat de ea. Cei doi rămân numai amici în ciuda insitenţeleor Delfinei, care nu ştie ce să mai facă. Chiar şi aşa, acest lucru nu o împiedică să răspândească faptul că ea şi Gastón au o conexiune specială.

Apoi când comentarile inteligente ale lui FelicityForNow apar pe pagina lor Fab & Chic, situaţia se complică când îşi dă seamă că lui Gastón îi plac comentarile acesteia. Ea devine geloasă şi la ordinele lui Ámbar încearcă să afle identitatea lui Felicity, deşi o face mai mult pentru propriul ei interes.

La comptiţia de patinaj ţinută la Jam & Roller, Delfina participă la competiţie împreună cu Gastón, spre fericirea acesteia. Cei doi se descurcă admirabil, calificându-se pentru etapa a doua, deşi pe parcurs antrenamentelor a avut ceva neînţeleri cu Gastón. Când Luna se decide să intre în competiţie, ea şi Jazmín o încuie pe Luna în clasă, în încercarea a de a o împiedica să ajungă la timp.Însă şi de data asta planul eşuează şi reuşit să scape.

În runda a doua a competiţie Intercontinentale de Patinaj, ea şi Gastón se ceartă. Delfina se enervează şi trece peste un semn de la rooler. Tamara vede incidentul şi cearta lor şi decide să-i descalifice.

În curând mai multe.....

Relaţii

Prieteni:

Ámbar Smith:
Ámfina

Delfina îi este foarte loială pritetenei ei cele mai bune. Întotdeauna o urmează şi ascultă de Ámbar. Mereu este acolo să o ajute pe Ámbar cu diverse strategii şi planuri în încercarea de a o scoate pe Luna din peisaj, deşi de cele mai multe ori planurile lor dau greş. Ea este cea care a ajutat-o pe Ámbar când slăbit rotiţele Lunei şi s-a asigurat că nu o vede nimeni, a stat de pază când Ámbar a încuiat-o în clasă şi chiar a urmărit-o pe Luna împreuna cu Jazmín să vadă dacă aceasta se întâlneşte cu Matteo.

Vezi: Ámfina

Jazmín Gorjesi:
Jazfina image

Ea şi Jazmín sunt bune prietene cu Ámbar şi împreună sunt fondatoarele paginii Fab and Chic,unde postează diverse interviuri cu Ámbar sau cu alte persoane, opinii despre modă sau relatarea ultimelor evenimente şi bărfe de la Colegiul Blake South . În plus ele sunt partenere în diversele strategii şi planuri de a distruge viaţa Lunei. 

În general cele două au o relaţie bună, deşi mereu când Jazmín tinde să vorbească prea mult sau să fie enervantă, Delfi este cea care o face să tacă sau să-i explice cele spuse de Ámbar. 

Vezi:Jazfina

Interese romantice:

Gastón Perida:
Gastina

Delfina are o pasiune pentru Gastón . S-a arătat că de multe ori Gastón este iritat de comportamentul Delfinei ş stie ca ea are sentimente pentru el. Ei au fost parteneri în Concursul Internaţional de Patinaj . În ambele runde, runda 1 și runda 2, au dansat  pe piesa "Corazón" în competiție. În primul tur, au dansat bine şi au fost multumiti unul de altul , dar în a doua rundă ei abia au trecut până în runda următoare a competiției și au ajuns să se certe, lucru care i-a descalificat din concurs. Delfina a aflat că Gastón era îndrăgostit de FelicityForNow , și a pretins a fi ea, ca să poată ieși cu el. Ea a spus mai târziu i-a spus lui Jazmín s-au dus la șase sau șapte întâlniri și  că este un " ex-iubit " .

Vezi: Gastina

Pedro:
Pelfi

Delfina şi Pedro sunt prieteni. La început aceasta l-a ignorat şi nu preau au relaţionat, dar firea sa blândă l-au făcut să o sprijine şi să o ajute cu sentimentele ei pentru Gastón. Jazmín a  văzut că se înţeleg şi a întrebat dacă sunt prieteni sau mai mult, dar Delfina a spus că sunt doar prieteni. Însă mai târziu, Delfina recunoaşte în faţa lui Nico că are sentimente pentru Pedro. Astfel din Sezonul 1/episodul 76 au început să se întâlnescă.

Vezi: Pelfi

Rivali:

FelicityForNow:

În curând...

Alte date

  • Numele de Delfina vine de la un termen din franceză "delfin" care înseamnă moştenitor al coroanei franceze, în cazul personajului vine de la moştenitoarea coroanei, sau poate veni de la mamiferul acvatic delfin.
  • Delfi are pe patinele sale un mic lănţişor cu litera D.
  • Partenerul ei la concurs a fost Gastón Perida , de care este îndrăgoatită.
  • Ea ia spus lui Gastón că ea este FelicityForNow.
  • Este posibil ca Delfi să se îndrăgostească de Pedro .
Galerie personaje Dacă vrei să vizitezi galeriile personajelor, dă click aici.