FANDOM

Jim(Jimena) face parte dintre personajele secundare feminine din telenovela argentineană Soy Luna. Ea este cea mai bună prietenă a lui Yam .

Înfăţişare

Jim este o tânără frumoasă şi ceva mai scundă. Părul ei este roşcat şi lung, pe care îl ţine mereu într-o coadă la spate cu două codiţe împletite de fiecare parte a capului. Ochii ei sunt căprui. Stilul ei vestimentar este sport şi lejer, dar stilat şi colorat.

Personaliate

Jim este o cea mai bună prietenă a lui Yam , care la fel ca ea este elevă la Colegiul Blake South . Ea este o fire veselă şi prietenoasă. Mereu este văzută alături de Yam cu care mereu exersează noi paşi de dans sau discutând despre tot feluri de lucruri fanteziste din visurile ei. Jim este o de asemnea farte creativă şi visătoare. În plus este genul de fată care se îndrăgoateşte cu uşurinţă.

În reşaţile cu ceilalţi este amabilă şi înţelegătoare. Ea mereu este acolo să aplaneze conflictele dintre prietena ei şi Ramiro . De accea putem spune că îi place ca oamenii din jurul ei să se înţeleagă şi să se simtă bine. Însă este o fire mai puţin comunicativă de când ceilaţi s-ar aştepta.

Pasiunile ei principale sunt patinajul, dansul şi cântatul alături de prietena şi partenera ei Yam.

De-a lungul seriei

Sezonul 1

Partea 1

Jim apare în cel de al doilea episod la Jam & Roller alături de prietena ei cea mai bună Yam.Ea este foarte entuziasmată de Open şi doreşte să se înscrie prima în concurs alături de Yam. Ea vorbeşte cu Pedro, dar nu face decât să-l enerveze şi când doreşte să posteze ea chiar însăşi anunţul înscrierii pe site-ul roller ea şi Yam scapă tableta pe jos.

Apoi apare Ramiro care le sâcâie pe cele două care nu se arată prea încântate de apariţia acestuia evident Ramiro fiind-ui antipatic. Jim apare însă mai târziu tot în aceeaşi zi împreună cu Yam cerându-şi scuze pentru tabletă. Chiar şi aşa Jim este încă foarte entuziasmată, însă când află că Ramiro s-a înscris primul se supără.

Mai multe în curând...

Relaţii

Prieteni:

Yam:

Jim&Yam
Ea şi Yam sunt cele mai bune prietene, dar şi partenere de dans şi patinaj. Ele formează o echipă bună şi prietenia lor este puternică deşi uneori nu sunt de acord şi se ceartă ele mereu se împacă. La început când Jim îi mărturiseşte că este îndrăgostită de Ramiro , Yam nu înţelege de ce, deşi o susţine. Mai târziu, când ea se îndrăgosteşte de Ramiro, Jim îi este la rândul ei suportivă.  De asemnea când Jim începe să iasă cu Nico, Yam o încurajează pe Jim care ar mari emoţii la prima întâlnire. 

Vezi:Jam

Interese romantice:

Ramiro:

Jim&Ramiro
Jim şi Ramiro nu se înţeleg prea bine, dar asta se schimbă.Când la Open Music, echipei ei şi a lui Yam li se alătură şi Ramiro, lui Jim începe să-i placă de acesta, deşi acesta nu este interesat de ea ci de Yam . Însă când realizează că este îndrăgostită de Nico , ea îi lasă cale liberă lui Yam. 

Vezi: Jimiro

Nico:

Jim&Nico
Jim şi Nico nu erau foarte apropiaţi, dar când cei doi formează o echipă în competiţia de patinaj, Nico se îndrăgosteşte de ea. El încearcă să se apropie de ea, dar fără succes, aşa că nu mai insistă o vreme. Însă când şi Jim începe să aibă sentimente pentru el şi vrea să-i spună, are loc o mică neînţelegere şi Nico află de la  Gastón , căruia i-a fost spus de Delfi , că lui Jim îi place de el. Într-un final după mai multe certuri cei doi încep să se întâlnească în cele din urmă.

Vezi: Jico

Alte date

  • În versiunea Portugheză Braziliană numele ei este tradus ca Yam .
  • Deseori este văzută purtând tatuaje sau diferite lănţişoare.
  • Nico este partenerul ei de patinaj în concursuri.
  • Ea este în aceeaşi clasă de matematică cu Luna , deci ea are aceeşi vârstă ca şi ea, 16 ani.
  • Stilul ei vestimentar este ceva mai rock.
Galerie personaje Dacă vrei să vizitezi galeriile personajelor, dă click aici.