FANDOM

Aic veţi găsi lista tuturor personajelor minore care apar în telenovela Soy Luna.

Personaje minore

Soraya Interpreatată de: Veronica Segura

Soraya
Soraya este şefa restaurantului Mâncare pe Roţi din Mexic, locul în care Luna şi Simón obişnuiau să lucreze. Aceasta este foarte strictă şi autoritară. Ea l-a concediat pe Simón când aceasta folosea telefonul restaurantului în timpul programului de lucru.

Flor

Interpretată de: Thelma Fardin

Flor 2
Flor este verişoara lui Matteo din Paris. Ea este drăguţă şi politicoasă cu toată lumea şi îi oferă sfaturi lui Matteo cu privirea la relaţia lui cu Ámbar, deşi crede că acesta este îndrăgostit de Luna. Gastón Perida o place pe Flor, dar aceasta îl place pe Nicolás

Xavi

Interpretat de: Gabriel Calamari

Xavi este un băiat de origine braziliană pe care Nina l-a întâlnit la Puerto Madero. Acestuia îi place să deseneze şi să facă fotografii, şi aşa cum este arătat în serial pare să o placă pe Nina. Acesta va apărea în sezonul 2.

Citeşte articolul complet: Xavi

Arcade

Interperetat de: Santiago Steiben

Arcade
Arcade este un gamer faimos pe care Jazmín l-a întâlnit în Puerto Madero. Ea îl roagă să crească popularitatea site-ului Fab and Chic , deşi ea nu ştie că el este un gamer faimos. Când află acest lucru ea îşi pierde interesul pentru el.

Olga

Olga
Interpretată de: Mirta Wons

Olga este verişoara Amandei. Aceasta este unul dintre personajle principale din telenovela Violetta.

Mariano

Interpretat de: Thomas de las Heras

Mariano este fostul iubit al Tamarei, pe care aceasta l-a întâlnit la Competiţia Intecontinentală de Patinaj. Acesta este gelos pe relaţia dintre Tamara şi Ricardo Simonetti. şi de aceea vine în Argentina să schimbe asta, unde rămâne ca antrenor pentru echipele care participă la Competiţia Internaţională.

Santi Owen

Interpretat de: Samuel Nascimento

Santi 1
Santi Owen este un producător faimos care asistă la Open Music , unde pare să se bucure de show (episodul 65/Sezonul 1). Acesta este unul dintre idoli lui Ramiro şi se va întoarce în sezonul 2.