FANDOM

Lulu

Lutteo (Lu/na and Ma/tteo) este relatia de prietenie / de dragoste dintre Valente și Matteo Balsano.

Descriere

Matteo s-a arătat încă de la început față de Luna un băiat încrezător în proprile forțe, dar și care flirta cu aceasta de fiecare dată când se întâlneau. Luna nu-i intră de la început în joc deși îi dă o poreclă (Băiatul Fragă), după ce Matteo la rândul ei i-a dat o poreclă (Fata Delivery).

În general cei doi se înțeleg bine, și sunt prietenoși unul cu celălalt.Însă pe parcursul serie cei doi se vor apropia și se vor simte atrași unul de celălat. Cu toate acestea Luna realizează că are sentimente ascunse pentru el, deși nu recunoaște și nu dorește să se interpună în relația acestuia cu Ambar. Din cauza prietenei lor, Ambar devine geloasă și asta nu face decât să o urască și mai mult pe Luna.

De-a lungul seriei

Cei doi se întâlnesc în Cancun accidental pe drum, când Luna se ducea să livreze o comanda făcută de Ambar la vilă. Ulterior ei se întâlnesc la piscină unde Matteo o scoate din apă, după ce Ambar s-a înfuriat și a împinso. De asemnea ei se întâlnesc și spre sfârșitul episodului 1, când Matto flirtează rușinos cu aceasta, dar se oprește când Ambar apare.

Asemănări

  • Ambii patineajă.
  • Au concurat împreună la Comptiția Internațională de patinaj.
  • Învață la același liceu .
  • Ambii urmează cursul de arte dramatice.
  • Ambii își petrec timpul liber la Jam & Roller .