FANDOM

Matteo Balsano este unul dintre personajele principale din telenovela argentineană Soy Luna . Matteo este un băiat fermecător, popular, talentat la patinaj, şi care este de asemnea, fostul iubitul a lui Ámbar .

Înfăţişare

Matteo este un tânăr fermecător, înalt şi slab. El ests brunet şi are ochii căprui. Stilul său vestimentar este sport, dar totodată şi elegant. Combină blugii cu cămăşi colorate, stil vestimentar care poate dezvălui grija sa pentru detalii, perfecţiune, dar şi că este comod şi practic pentru activităţii fizice.

Personalitate

Matteo este un tânăr chipeş şi foarte arongant, datorită aspectului său fizic care le face pe toate fetele să se îndrăgoăstească de acesta. (de aceea flirtrează cu Luna de fiecare dată când are ocazia). De asemnea la farmecul său personal se adaugă şi talentul său uimitor la patinaj. Din acest motiv el este numit şi "regele pistei" de ceilalţi.

În ciuda vanităţii sale, Matteo nu este o persoană rea. El preţuieşte prietenia, aşa cum este ceea cu Gastón Perida . Este grijiuliu şi atent cu cei dragi din jurul său, aşa cum este şi cu vara sa Flor, dar şi cum a fost şi în relaţia sa cu Ámbar . În plus acesta este foarte foarte inteligent, dovadă faptului cum acesta reuşeşte să o ajute pe Luna în multe situaţii.

De-a lungul seriei

Sezonul 1

Partea 1 

Matteo este fiul unui diplomat şi a fost forţat să se mute în diverse ţări din cauza profesiei tatălui său. De aceea nu şi-a făcut nicun prieten şi şi-a schimbat frecvent şoala. 

Acesta apare pentru prima dată în Cancun, Mexic unde îşi petrece timpul patind, neştiind că Ámbar îl sună de câteva minute bune încercând să dea de acesta. Acesta ajunge în cele din urmă la vilă unde îl aşteaptă Ámbar. Cei doi filmează pentru blogul Fab & Chic a lui Delfi şi Jazmin, prietenele lui Ámbar. Mai trziu acesta apare când Luna vine să-i livreze lui Ámbar comanda şi din greşeală varsă ceva pe ea. Furioasă Ámbar o împinge pe Luna în piscină, dar aceasta nu ştie să înoate. Atunci apare Matteo şi o salvează. 

În Argentina, la Blake, Matteo o recunoaşte pe Luna şi intră intenţionat în ea numai pentru a vorbi cu ea. cei doi vorbesc ceva, până când apare Gastón şi Luna intră repede în clădire. Cei doi se întâlnesc la roller, unde vorbesc şi sunt surprinşi de prietenele lui Ámbar, care cred că cei doi se întânesc în secret. De aceea cele două încep să-i urmăresc şi devin şi mai suspicioase când îi văd a doua oară în parc, însă ele nu ştiu că acesta vroia doar să-i înapoieze hanoracul lăsat la roller

Mai multe în curând....

Relaţii

Familie:

Flor:

Flor este  verişoara lui Matteo care vine în vizită în Argentina pentru câteva episoade. Ea este locuieşte în Paris, Franţa.

Prieteni:

Gastón Perida:

Gastón este singurul priten a lui Matteo şi de aceea au o relaţie foarte puternică. Mereu stau împreună, se sfătuiesc reciproc în caz de nevoie sau se ajută mereu. La început când o cunoaşte pe Luna, cei doi fac un pariu şi anume că dacă acesta o nu va face pe Luna să se îndrăgostească de el, demostrând că poate avea orice fată, atunci lui Gastón îi va cumpăra patine noi.

Rivali:

Simón

Matteo şi Simón nu se prea simpatizează reciproc, şi mereu intră în conflict din cauza Lunei. Ambii sunt geloşi unul pe altul din cauza Lunei, ambii fiind îndrăgostiţi de ea. În final când acesta realizează că Luna are sentimente pentru prietenul ei atunci, acesta se dă la o parte pentru Luna.

Interese romantice:

Ámbar Smith:

Ámbar este fosta iubită a lui Matteo. În prima parte cei doi sunt foarte apropiaţi ei, fiind un cuplu şi pe patine, dar din cauza geloziei lui Ámbar pe Luna, Matteo şi ea se despart. Ei ajung să se certe şi nu se prea înţeleg. Astfel că în partea a doua când Matteo începe să dezvolte sentimente pentru Luna, cei doi după ce ajunseră din nou împreună se despart.

Vezi: Mambar

Luna Valente:

Luna îl întâlnește pe Matteo in Cancun. El o salvează din piscina care a împins-o Ámbar. Ei se întâlnesc la scoală la acelasi curs.În sezonul 1/episodul 40 Matteo o sărută pe Luna în fata tuturor. În sezonul 1/episodul 75 ei doi canta la open piesa Que mas da. În sezonul 1/episodul 80 Matteo vine sa îi inapoieze înapoi medalionul si se sărută.

Vezi: Lutteo

Alte date

  • Matteo este italian.
  • Matteo este gelos pe Simón pentru că este mai apropiat de Luna decât este el, şi de aceea ei sunt pseudo-rivali, deoarece ambii o plac.
  • Porecla dată de Luna acestuia "Băiatul Fragă"/" "Chico Fresa" se referă la cât de preocupat este el însuşi de sine, arogant.
  • El are mereu grijă de Luna şi îi doreşte tot cea ce este mai bun.
  • Are o memorie excelentă şi este foarte isteţ.
  • Numele său, Matteo, înseamnă "Darul lui Dumnezeu" în spaniolă.
Galerie personaje Dacă vrei să vizitezi galeriile personajelor, dă click aici.