FANDOM

"Nico" este unul dintre persinajele secundare masculine din telenovela argentinieană Soy Luna. El este cel mai bun prieten a lui Pedro şi lucrează la Jam & Roller.

Înfăţişare

Nico este un tânăr chipeş şaten deschis cu ochii verzi. El este văzut desori îmbrăcat cu blugi şi bluze sau cămăşi cu mânecile rulate până la coate. Ca accesori el poartă multe coliere la gât şi brăţări pe ambele mâini.

Personalitate

Nico este un tânăr muncitor, responsabil şi foarte gentil. De asemena el este foarte prietenos şi ambil cu toată lumea. El preţuieşte mult prietenia sa cu Pedro . De asemnea iubeşte muzica şi doreşte ca într-o zi să poată cânta într-o trupă cu Pedro.

Pasiunile sale sunt muzica şi patinajul.

De-a lungul seriei

Partea 1

În curând....

Relaţii

Prieteni: Pedro (cel mai bun prieten):

Jico
Nico şi Pedro sunt buni prieteni şi colegi de trupă. Ei lucrează împreună la Jam & Roller ca ospătari şi sunt desseori văzuţi împreună cântând sau servind la mese. Din cauza legăturii strânse dintre cei doi, ei îşi împărtăşesc lucruri personale, ca fetele de care sunt interesanţi şi se ajută reciproc atunci când situaţia o cere.

Vezi: Pedrico

Simón:

Simon&Nicolas

Deşi Simon a ajuns mai târziu în Argentina, Nico şi Simon s-au înţeles bine de prima dată. La început Simon a fost numai citaristul trupei lor, dar pe parcursul seriei s-au apropiat foarte mult şi de aceea se ajută reciproc când este nevoie.

Vezi: Simico

Colegi se serviciu: Tamara:

Nico este un angajat responsabil şi se înţelege bine cu Tamara.

Luna Valente:

Nico s-a împrietenit cu Luna când aceasta a venit să aplice pentru postul de asistentă de pistă la roller. Cei doi sunt buni amici, iar acesta este cel care i-a oferit diverse patine să încerce.

Vezi: Luco

Interese romantice:

Jim:

Jim&Nico
La început cei doi erau numai amici, dar se apropie mai mult după ce particiă în competiţia de patinaj. Nico nceracă să se apropie de ea, dar lui Jim  la vremea aceea îl plăcea pe Ramiro. Când într-un final cei doi încep să iasă împreună, Jim este mereu agitată în preajma lor şi deseori se ceartă. Ei se vor despărţi şi Jim va încerca să-l facă gelos cu un băiat imaginar, dar nu face decât şi mai rău. În final însă în epispdul 79/Sezonul 1, ea îi mărturiseşte adevărul şi ce simte pentru el îşi că este prmul băiat care îi place cu adevărat. Tot atunci ei se sărută pentru prima dată.

Vezi: Jico

Alte date

  • Este foarte bun cu Luna
  • Partenera pentru concurs este Jim.
  • Se presupune că Nico este mai mare ca şi celălalte personaje, deoarece el nu merge la şcoală şi este văzut toată ziua la Jam & Roller.
  • Este posibil ca să începă să-i placă de Yam.
Galerie personaje Dacă vrei să vizitezi galeriile personajelor, dă click aici.