FANDOM

Nina Simonetti este unul dintre personajele  feminine ale telenovelei latinoamericane Soy Luna. Ea este prietena cea mai bună a Lunei şi este fiica lui Ricardo Simonetti şi Ana.

Înfăţişare

Nina este o tânără fată slăbuţă, şi destul de înalt. Ea are părul lung, brunet şi drept care trece umpic mai jos de umeri. Ochii ei sunt verzi şi poartă o pereche de ochelari de vedere cu rame roşii.

Vestimentaţia Ninei nu este ieşită din comun, deoarece ea nu pune mare preţ pe ce este la modă, dar asta nu înseamnă că se îmbracă neglijent. Este atentă la detali şi îi place să se îmbrace după propiul stil.

Personalitate

Nina este tipul fetei şi elevei introvertite şi foarte inteligentă. Preferă să stea mereu deoparte. Mereu este serioasă şi atentă la ore, dovadă şi notele ei bune. Este un elev exemplar, cu un vocabular superior tuturor celorlalţi. Cu toate acestea, Nina este mai mult decât ceea ce cred ceilalţi. Ea este foarte talentată la literatură şi la scris. Chiar a început să posteze pe pagina Fab & Chic a lui Delfi şi Jazmin , dar sub pseudonimul FelicityForNow.

Ea preferă să-şi petrecă timpul liber la Jam & Roller , în ciuda faptului că îi este frică să patineze. Nina este o persoană bună, atentă cu cei din jur şi foarte corectă. Dovadă în acest sens este prietenia ei cu Luna. Mereu este acolo pentru ea şi la fel şi invers.

De-a lungul seriei

Sezonul 1

Partea 1

Ea şi Luna devin rapid prietene după Luna se mută in Buenos Aires. Nina locuieşte cu mama ei, dar, uneori, se duce şi la tatăl ei şi aţipesc jucându-se jocuri video.

În epimul episod Nina apare la roller unde stă să citească, când Jazmin , una dintre prietenle lui Ámbar îi cere să se mute mai încolo pentru că le intră în cadru. Nina refuză, dar Delfina, cealăltă prietenă o necăjeşte şi îi spune să plece, în ciuda sfatului pe care aceasta le-a oferit.

În cel de al doilea episod acasă la Ana, mama ei, care se pregăteşte să plece. Ea poartă o dicuţie cu mama ei despre cât este de bine să fi precait deoarece, Ana i-a pus foarte multe lucruri în bagaj, motivând că totdeauna este mai bine să fi precaut. De asemnea Nina înseracă să-şi convingă mama că Jam & Roller este un loc plăcut unde poate învăţa şi citi fără să o deranjeze muzica.

Ceva mai târziu ea se întâlneşte cu Delfi şi Jazmin care comentează că dulapurilede la roller sunt pentru cei care îşi pun patinele. Nina însă le spune că ştie şi ea foarte bine la ce se folosesc dulapurile, când apare Luna ca să întrebe de Nico. Apoi după plecarea celor două ea face cunoştiinţă cu Luna şi se prezintă ca o peroană care nu patinează. Cele două încep să se cunoască mai bine şi Nina îi povesteşte ce a citit dintr-o revistă de patinaj. Cele două se simpatizează şi află căvor fi colege la Blake.

De asemnea Nina este prezentă la proba pe care luna o dă şi asită cu groază la căderea ei.

Mai multe în curând...

Relaţii

Familie:

Ricardo Simonetii:

Riccardo&Nina
Nina ocazinoal stă cu tatăl său, deşi ea locuieşte cu mama ei, după ce părinţii ei au divorţat. Tatăl ei este un împătimit al jocurilor video şi a mâncării nesănătoase. Nina mereu stă trează până tărziu jucându-se cu tatăl ei. Din acest motiv câteodată chiar întârzie la şcoală, la fel cum a făcut şi în prima zi de şcoală. 

Ea îşi iubeşte tatăl, dar o enervează câteodată starea sa copilăroasă. Dar chiar şi aşa ea este mereu drăguţă şi respectuasă faţă de el, câteodată când rolurile se inversează şi ea devine cea responsabilă. Câteodată tatăl ei o stânjeşneşte (aşa cum afăcut la Open Music) şi de aceea ea nu este foarte deschisă faţă de el. Însă tatăl ei se poate dovedi un sfătuitor bun. El este primul care află că ea este FelicityForNow.  

Ana:

Ana&Nina
În relaţia cu mama ei, Nina nu este nici foarte dschisă faţă de aceasta. Însă îşi iubeşte şi îşi respectă mama, cu toate că împreună cu tatăl ei au făcut-o de râs la Open Music. Ea mereu încearcă să urmeze sfaturile mamei de-a mânca mai sănătos. Ea este cea care o ia câteodată de la şcoală.

Prieteni:

Luna Valente

Cea mai bună prietenă,

Luna&nina20

Luna a întâlnit-o pe Nina la vestiarele din Jam & Roller şi au vorbit, Au devenit foarte bune prietene pe parcurs ce au ajuns să se cunoască. În episodul 20, Nina a ajutat-o să iasă din cameră când Ámbar a încuiat-o înauntru,

Vezi: Lunina

Pedro

Nina&pedro

Pedro şi Nina au stat de multe ori împreună şi s-ar putea zice că se asemeană unul cu altul. De exemplu, amândoi se simt adesea invizibili.

Vezi: Pedrina

Simon Alvarez:

Nina este consolată de Simon după ce părinţii ei au cântat la Open. El a încurajato, ba chiar ia spus că i-a plăcut cum părinţii ei au cântat.

Rivali

Delfina:

Nina nu se înţelege deloc cu Delfina şi nici cu grupul ei. Întotdeauna Delfi este răutăcioasă cu ea şi îşi bate joc de ea şi de Luna de nenumărate ori. Chiar şi aşa Nina nu face nimic, deoarece preferă să stea de o parte. În ciuda celor întţmplate, Nina chiar a încercat să-i dea nişte sfaturi de a filma corect pentru Fab&Chic, deşi aceasta a trimiso la plimbare. Tot Nina este şi cea care îşi dă seama că Delfi şi pritenele ei sunt responsabile de slăbirea rotiţelor rolelor Lunei.

Lucrurile se vor complica când vine vorba de Gaston, de care ambele sunt îndrăgostite în secret. 

Interese romantice:

Gaston&nina11

Gastón Perida

Gastón i-a înapoiat cartea Ninei. Si este indragostit de FelicityForNow care are o identitate secreta dar noi stim ca este Nina .Nina va afla ca Gaston este Roller Track si ca el este indragostit de ea ca si Felicity. Dar el se va indragosti de Nina fara a sti ca defapt ea este Felicity, dar oricum Nina va canta la Open ca si Felicity dar deghizata.

Vezi: Gastina

Xavi

Xavi este un băiat brazilian pe care Nina l-a întâlnit în parc pe când aceasta făcea poze. A fost inspirat s-o deseneze. Încep să vorbească despre legătura din fotografie şi desen, Xavi fiind impresionat de tonul elocvent al acesteia. Se plac reciproc în ciuda sentimentelor ei pentru Gastón.

Alte date

  • Nina este singurul personaj care nu ştie să patineze. (singura dată când este văzută să patineze este în intro şi într-un vidoclip)
  • Ea îl place pe Gastón.
  • Numele ei de familie "Simonetti" este de origine italiană, ceea ce poate indica că ea are origini italiene.
  • Îi place să joace jocuri video cu tatăl ei.
  • Odată a primit cercei de la Jazmín doar pentru că erau la modă.
  • Nina are 3 perechi de ochelari: prima cu rame roşii, una cu rame solide negre şi o pereche cu ramă doar în partea de sus.
  • Nina este FelicityForNow.
  • Este singurl personaj secundar care nu a participat la Open Music.
  • Stilul vestimentar poate fi descris ca "Geek Chic".
  • Nina cântă pentru prima oară în episodul 43(sezonul 1).
Galerie personaje Dacă vrei să vizitezi galeriile personajelor, dă click aici.