FANDOM

Bine aţi venit pe Soy Luna Wiki România!

Această wikia a fost creată cu scop informativ pentru toţi fani telenovelei argentiniene Soy Luna. Această telenovelă Latinoamericană a fost produsă de Disney Channel Latinoamerica, şi a avut premiera pe data de 14 martie 2016. În România primul episod a avut premiera pe data de 16 mai 2016.

Wkia este o comunitate formată din mii de utilizatori din întreagă lume, aşa că vă invit pe cei care vreţă să daţi o mână de ajutor să încercaţi să ajutaţi această comunitate să se dezvolte. De aceea nu fiţi timizi şi începeţi să editaţi dacă credeţi că ceva este incomplet sau are nevoie de modificări. 

Descriere

Soy Luna reprezintă povestea unei tinere fete pe nume Luna Valente căreia îi place să patineze mai mult decât orice pe lume. Ea locuieşte cu părinţii ei adoptivi Monica şi Miguel Valente în Cancun Mexic până într-o zi când viaţa ei se schimbă cu totul. Ea şi părinţii ei trebuie să se mute în Buenos Aires, Argentina atunci, când părinţii ei primesc o ofertă generoasă de muncă.

Astfel Luna trebuie să părăsească şcoala, locurile ei preferate şi pe cel mai bun prieten al ei Simón pentru a avea ocazia de a învăţa la un colegiu privat din Argentina, numit Blake South. Acolo ei îi va fi greu să se adapteze datorită mediului mai puţin prietenos, dar acest lucru nu va mai conta atunci când găseşte un nou loc de patinat numit Jam & Roller. Odată cu descoperirea acestui nou paradis şi a noilor ei prieteni, Luna va reuşi să se integreze mai bine, să descopere prima iubire, dar şi să descopere o parte din trecutul acesteia.

Personaje

Care este personajul tău preferat?
 
9
 
3
 
3
 
0
 
0
 
5
 
1
 
1
 
1
 
3
 
0
 
0
 
0

The poll was created at 17:37 on 30 septembrie 2016, and so far 26 people voted.

Reguli

  1. Fiecare dintre modificări va fi făcută cu atenţie şi va fi putea edita de altcineva dacă este cazul.
  2. Conţinutul paginilor este cu scop informativ, de aceea nu trebuie să conţină limbaj licenţios sau ceva ofensator (mai ales când e vorba de articole care vorbesc despre actori)
  3. Această wikia este în limba română, deci va trebui să ţinem cont de normele gramaticii limbi române. De aceea când se scrie un articol se va face cu toate diacriticile: ă,î,ş,ţ,â. etc.
  4. Pentru orice nelămurire nu ezitaţi să cereţi ajutorul meu sau altor utilizatori. Nu vă faceţi griji dacă greşiţi ceva, mereu există butonul edit.
  5. Dacă aveţi vreo idee pentru vreo îmbunătăţire a acestui wiki, vă rog să o prezentaţi public pe blog, conversaţii sau chat ca să putem dezbate cum putem să o punem în aplicare.
  6. Fiecare uitlizator are obligaţia de a se comporta civilizat! Trebuies să fim înţelegători şi prietenoşi uni cu ceilalţi.
  7. Fără certuri, limbaj lincenţios, spargeri de cont, hărţuiri, mesaje cu ameninţări, blocări, spam sau orice altceva ar putea să facă această wikia să arate rău sau să facem rău altui utilizator !
  8. Toate modificările apar în istoricul paginii !!
  9. Tot ce se încarcă ca materiale video sau foto va fi făcut cu grijă !
  10. NU se poate utiliza această wikia ca site de comercializare sau pentru orice acţiune ilegală! 

Also on FANDOM

Random Wiki