FANDOM

Pedro este unul dintre personajele masculine secundare ale telenovelei argentiniene Soy Luna. El este cel mai bun prieten al Nico şi lucrează ca şi acesta la Jam & Roller .

Înfăţişare

Pedro este un tânăr frumos şi înalt. Părul său este negru şi ochii căprui. Vestimentaţia sa constă în haine asemănătoare cu prietenul său Nico, doar că spre deosebire de acesta este deseori văzut purtând o jachetă din piele neagră. Ca semn distintiv el are un pircing în urechea dreaptă.

Personalitate

Pedro este un tânăr responsabil şi foarte sincer. El este muncitor şi visează ca într-o zi să cânte la tobe în formaţia sa rock, formată din el şi Nico . De asemnea el este dispus să facă tot ce poate pentru prieteni săi şi cei aflaţi în nevoie. Însă când vine vorba de fete, el devine timid şi nesigur, deoarece el este îndrăgostit de Tamara, care nici nu pare să-l observe.

În timpul liber activitatea sa preferată este să cânte la tobe.

Istoric

Sezonul 1

Partea 1 În curând...

Relaţii

Prieteni: Nico:

Jico
Pedro şi Nico sunt buni prieteni şi de asemnea membrii de trupă în Roller Band, dar şi colegi de serviciu. Ei se înţeleg foarte bine şi se au ca şi fraţii, adeseori sfâtuindu-se reciproc în dragoste sau în alte probleme aunci când situaţia o cere.

Simón:

Simon&Nicolas
Deşi Simon este un memru recent în trupă el şi Pedro s-au apropiat mult şi au devenit foarte buni prieteni. De asemnea şi ei se văd mereu, fiindcă şi Simon lucrează ca ospătar la Jam & Roller

Nina Simonetti:

Pedro şi Nina nu sunt chiar prieteni, dar devin oarecum apropiaţi deoarece amândoi se simt invizibili pentru persoana iubită. Cei doi se înţeleg reciproc şi se ajută cu sfaturi şi păreri, şi până la urmă ajung să se împrietenească.

Delfina:

Pelfi
Delfina şi Pedro nu au fost tocmai prieteni, dar se înţeleg şi deseori se ajută reciproc. Spre exemplu Pedro s-a prefăcut că râde la una dintre glumele lui Delfi ca să o ajute să-i atragă atenţia lui Gaston, după ce ea i-a promis că se va gândi la un nume pentru trupa lor. El încearcă să o ajute în continuare să-l cucerească e Gaton, deşi nu reuşeşte.

Într-un final după ce el este refuzat de Tamara, el şi delfi se apropie şi încep să se placă reciproc ajungând să iasă în împreună în episodul 77/Sezonul 1.

Interese romantice:

Tamara:

Pedro pare să o placă mult pe Tamara, dar aceasta îi este indiferentă. El încearcă să se apropie de ea, dar nu euşeşte. Într-un final când Tamara şi-a dat seama ea l-a refuzat şi i-a spus să-şi găsească pe cineva de vârsta lui. 

Alte date

  • Pedro este cel care a găsit cheia cu care Ámbar a slăbit rotiţele rolelor Lunei .
  • Pedro este mai mare faţă de celălalte personaje, deoarece el nu merge la şcoală şi munceşte toată ziua la Jam & Roller.
  • Îi plac postările lui FelicityForNow.
  • Deseori este văzut în fundal muncind la Jam & Roller.
  • El crede că nu este un patinator bun, deşi Delfina crede că patinează repede, iar Ámbar crede că nu artă nicun fel de emoţie faţă de această activitate.
  • Este îndrăgostit de Tamara , şi chiar i-a propus să iasă cu el, deşi ea l-a refuzat pe motivul că este mult prea tânăr pentru ea.
Galerie personaje Dacă vrei să vizitezi galeriile personajelor, dă click aici.