FANDOM

Pagina principală
[[:Ramiro/Jorge LópezJorge López]]
[[:Ramiro/Galerie fotoGalerie foto]]

Ramiro este unul dintre personajele secundare masculine ale telenovelei argentiniene Soy Luna. El este partenerul de patinaj a lui Yam şi a participat cu ea şi cu Jim la Open Music.

Înfăţişare

Ramiro este un tânăr fermecător şi foarte talentat. El este înalt şi are o statură atletică. Părul său este brunet şi creţ, iar ochii sunt şi ei căprui. Stilul său vestimentar este sport şi hip-hop.

Personaliate

Ramiro este un tânăr talentat dar totodată este şi foarte exigent cu el însuşi. El este visează să fie un star într-o zi şi de aceea munceşte în particular foarte mult. Din acest motiv el este foarte perfecţionist şi critic cu el însuşi, dar şi cu cei din jurul său. De aceea câteodată tinde să dea vina pe cei din jurul său pentru insuccesele sale, motiv pentru care poate trezi antipatia şi aroganţa celor din din jurul său.

Ramiro de asemnea esteşi un tânăr foarte chipeş şi sigur pe sine, care face ca multe fete să fie atrase de acesta. El poate părea imatur, imparţial şi chiar poate afişa o faţadă de superioritate, dar odată ce ajungi să.l cunoşti, acesta te va trata ca pe un bun prieten.

Pasiunile sale principale sunt, rap-ul, hip-hop-ul şi patinajul.

De-a lungul seriei

Sezonul 1

Partea 1

În curând....

Relaţii

Prieteni: Jim:

Ramiro&Jim
Ramiro o vede pe Jim ca şi pe o prietenă şi de aceea s-a deschis faţă de ea deoarece, nu ar avea nimic de pierdut. Odată au avut un duel al dansului pe scena de la Jam & Roller . Pe măsură ce trece timpul Ramiro nu-şi dă seama că Jim îl place şi nici nu va afla vreodată, însă cei doi voi rămâne buni prieteni buni. Cu unele ocazii nu se pun de acord, dar la îndemnul prietenei ei, Yam , Jim şi Ramiro se pun de acord atunci când participă pentru prima dată la Open.

Vezi: Jimiro

Interese romantice:

Yam:

Ramiro&Yam
La început el şi Yam nu se suportă, dar devin prieteni după ce participă împreună la Open Music împreună. În cet încet, Ramiro începe să o placă pe Yam, deşi aceasta nu realizează şi îl tratează ca pe un prieten deoarece, ea ştie că lui Jim îi place de el. Totuşi mai târziu când participă la Competiţia internaţională de Patinaj şi sunt eliminaţi după prima rundă, relaţile dintre cei doi se tensionează. Curând însă apare Vero în peisaj şi Yam este geloasă. Când Ramiro este în necaz cu iubitul lui vero Yam şi acesta se sărută pentru a elimina suspiciunile asupra lui Ramiro. În episodul 60/Sezonul 1 încep să se întâlnească, dar nu după mult timp în episodul 75 cei doi se despart.

Vezi: Yamiro

Vero:

Vero&Ramiro
Vero este solita trupei "Electro Powers". Ea şi trupa ei au intrat în competiţia Open cu piesa Corazón. Atuni când Ramiro o vede pentru prima dată îi place de Vero mult, spre enervarea lui Yam, care devine geloasă pe toată atenţia pe care brusc o primeşte de la Vero. Aparent însă vero are un iubit care nu este încântat de avansurile făcute de Ramiro către ea, dar este salvat de Yam care îl sărută în faţa acestuia eliminând orice îndoială.

Alte date

  • Ramiro este din Chile.
  • El poate face beatbox şi rap.
  • Are un căţel pe nume Ritmo.
  • Îi place Hip-hop-ul.
  • Numele de Ramiro înseamnă "raţional".
  • A fost partenerul lui Yam la competiţia FreeStyle, dar în runda întâi au fost eliminaţi.