FANDOM

Pagina principală
[[:Rey/Rodrigo PedreiraRodrigo Pedreira]]
[[:Rey/Galerie fotoGalerie foto]]

Reinaldo "Rey" este un personaj masculin secundar din serialul latino-american Soy Luna.

Înfăţişare

Rey este un bărbat brunet cu ochii verzi. El are mustaţă şi un cioc, iar ca îmbrăcăminte poartă cotum şi cravată, haine portivite care îi atestă postul de secretar al doamnei Benson.

Personalitate

Rey este un bărbat loial şi muncitor. Adesea, se comportă foarte serios şi răutăcios. Rey poate fi şi un şantajist strălucit.

De-a lungul seriei

Sezonul 1

Partea 1

Împreună cu Bensonii, ajunge în Cancun. Are o conversaţie telefonică în maşină. Când îi întâlneşte pe parintii Lunei,  Miguel susţine că este asistentul lui Sharon, iar aceasta îl corectează zicând că este secretarul personal.

Relaţii

Relaţii profesionale:

Sharon Benson:

Rey este foarte dedicat angajatoarei lui, doamna Benson, motiv pentru care se ocupă de ce cele mai importante treburi. Tot acesta este şi cel mai aprorpiat de aceasta cunoscând unele lucruri pe care ceilalţi angajaţii nu ştiu. De asemnea el este singura care se ocupă de investigaţie în legătură cu nepoata acesteia Sol Benson.

Colegii de servici

Soţii Valente:

În curând...

Tino & Cato:

În curând...

Alte date

  • Numele de "Rey" poate fi tradus din spaniolă în engleză britanică ca "rege".
  • El şi Sharon sunt singurele personaje care nu au niciun interes în dragoste în serial.