FANDOM

Pagina principală
[[:Rey/Rodrigo PedreiraRodrigo Pedreira]]
[[:Rey/Galerie fotoGalerie foto]]

Reinaldo "Rey" este un personaj masculin secundar din serialul latino-american Soy Luna.

Înfăţişare

Rey este un bărbat brunet cu ochii verzi. El are mustaţă şi un cioc, iar ca îmbrăcăminte poartă cotum şi cravată, haine portivite care îi atestă postul de secretar al doamnei Benson.

Personalitate

Rey este un bărbat loial şi muncitor. Adesea, se comportă foarte serios şi răutăcios. Rey poate fi şi un şantajist strălucit.

De-a lungul seriei

Sezonul 1

Partea 1

Împreună cu Bensonii, ajunge în Cancun. Are o conversaţie telefonică în maşină. Când îi întâlneşte pe parintii Lunei,  Miguel susţine că este asistentul lui Sharon, iar aceasta îl corectează zicând că este secretarul personal.

Sezonul 2

Asemnea sezonului precedent Rey este secretarul doamnei Benson și care se ocupă de păstrarea secretului în legătură cu investigația despre nepoata acesteia, Sol. Însă Rey primește noi informații în legătură cu fetița pe care Roberto a salvat-o din incendiu, mai excat despre Sol, care se pare că după ce a fost salvată a fost dusă de acesta într-un orfelinat din Mexic, unde mai departe a fost adoptată. Coincidență sau nu se pare că foștii proprietarii ai reședinței din Cancun au adopatat și ei o fiică, indicând astfel că poate soții Valente au adoptat-o pe Sol.

Doamna Sharon însă se arată scandalizată de ideea ca fiica angajaților să fie nepoata ei. Cu toate aceste Rey începe o investigație pe cont propriu și ia niște monstre ADN ale Lunei. În urma analizelor, în episodul 16, se dezvăluie că întradevăr că Luna Valente este nepoata doamnei Sharon. Șocată și speriată că ar putea ca cineva să-i descopere secretul doamna Sharon face o mică criză, care nu face decât să ridice suspiciunii celor din casă inclusiv lui Alfredo, tatăl doamnei Sharon.

Rey însă nu se pierde cu firea și o afătuiește pe doamna Sharon să se liniștească și cu care pune bazele unui plan pentru a-i asigura averea. Cei doi decid ca să-i anunțe pe cei din casă că Sol nu a murit ci că defapt trăiește, și este chiar Ambar. Dezvâluind acest secret de doamna Benson, Rey trebuie să se confrunte cu suspiciunile lui don Alfredo și ale Amandei, care din greșeală a auzit conversația dintre el și angajatoarea lui spunând că nu Ambar este Sol.

De asemnea lucrurile se complică și mai mult, când Luna dorește să afle adevăraul despre trecutul ei, astfelcă Rey se preface interesat de Luna pentru a afla mai multe informații de la Miguel.

Relaţii

Relaţii profesionale:

Sharon Benson:

Rey este foarte dedicat angajatoarei lui, doamna Benson, motiv pentru care se ocupă de ce cele mai importante treburi. Tot acesta este şi cel mai aprorpiat de aceasta cunoscând unele lucruri pe care ceilalţi angajaţii nu ştiu. De asemnea el este singura care se ocupă de investigaţie în legătură cu nepoata acesteia Sol Benson.

Colegii de servici

Soţii Valente:

În general Rey are relație bună profesională cu soții Valente pe care îi admiră pentru seriozitate, dar la care apelează din când în când pentru a afla mai multe informații despre investigația soților Valente și a Lunei despre părinții ei naturali.

Tino & Cato:

Față de cei doi, Rey manifestă un comportament strict profesional, dar și complice totodată, deparece inițial îi aduce în conac pentru a alfa ce informații dețin ei despre Roberto. De cele mai multe ori însă acesta este enervat de comprtamentu și de faptul că nu își duc la treabă activitățile casnice.

Alte date

  • Numele de "Rey" poate fi tradus din spaniolă în engleză britanică ca "rege".
  • El şi Sharon sunt singurele personaje care nu au niciun interes în dragoste în serial. Cu toate aceste în sezonul 2, domnul Alfredo a sugerat că acesta ar putea fi îndrăgostit de doamna Sharon.