FANDOM

Ricardo Simonetti este unul dintre personajele secundare ale telenovelei latino-americane Soy Luna. Acesta îl interpretează pe tatăl Ninei Simonetti şi a fost căsătorit cu Ana.

Înfăţişare

Ricardo este un bărbat brunet cu ochii căprui şi barbă. Poartă o pereche de ochelari similari cu cei ai ficei lui, doar că au ramele rotunde. Deseori el poartă pe cap şapcă.

Personalitate

Ricardo este o persoană veselă, optimistă şi umpic cam copilăroasă, lucru uşor de dedesu după slujba pe care o are şi anume, creează personaje pentru diferite jocuri video. De asemnea este un părinte atipic, deoarece se joacă seara târziu cu fiica sa jocuri video şi deseori comandă pizza. Cu toate astea el este un părinte bun şi îşi iubeşte mult fiiica. El este priml care află de identitatea lui FelicityForNow.

De-a lungul seriei

În trecut

Înainte de show, Ricardo a fost căsătorit cu Ana, mama Ninei, dar de care a divorţat. Motivul despărţirii lor nu este precizat exact în serial, dar conform Ninei, părinţii ei se certau des.

Sezonul 1

Partea 1

În curând...

Relaţii

Familie

Nina Simonetti, fiică:

Ricardo este un tată atipic deoarece se joacă seara târziu jocuri video şi mnâncă nesănătos şi fast-food, ca pizza. Cu toate acestea se înţelege bine cu fiica lui, deşi uneori rolurile se ai inversează şi Nina insistă când este târziu şi când trebuie să înveţe. El are o relaţie bunăîn general cu ea şi este primul care află că Nina este FelicyorNow. La început nu înţelege de aceastease ascunde şi o încurajeaă să scrie cu numele ei adevărat, dar îi va păstra secretul.

Interese romantice

Ana, fosta soţie:

Ricardo şi Ana au fost căsătoriţ înainte şi au avut-o pe Nina, unicul lor copil, dar au divorţat înainte de începerea show-ului. La început în serie cei doi încă se ceartă, dar pe parcurs se reconcilează pentru binele ficei lor, deşi tot divorţaţi au rămas. Împreună au particpat la Open Music pentru Nina, deşi nu au făcut decât să o jeneze.

Tamara, fosta iubită:

Ricardo şi Tamara au ieşit o perioadă , dar s-au depărţit ulterior, după ce Tamara a cerut ceva spaţiu să se gândească la sentimentele ei.

Mora Barza, iubită:

Mora şi Ricardo secunosc prin Ana şi au fost prieteni buni. Cei doi au şi colaborat la un prouesct împreună pentru unul dintre personajele create de Ricardo. Însă pe parcursul seriei, după ce acesta vine să ceară sfaturi despre ce cadouri să-i facă Tamarei, Mora începe să deyvolte sentimente pentru acesta. În episodul 70/Sezonul 1, se sărută pentru prima oară.

Alte date

  • Iubeşte să mănânce pizza şi să joace jocuri video.
  • Este posibil să ştie să vorbească limba Engleză, după ce în episoul 27/Sezonul 1, a primit un apel.
Galerie personaje Dacă vrei să vizitezi galeriile personajelor, dă click aici.