FANDOM

Sharon Benson este un personaj din Soy Luna. Este jucată de Lucila Gandolfa.

Personalitate

Sharon este o femeie sensibilă şi grijulie, în ciuda atitudinii şi acţiunilor ei care o fac să pară o persoană severă şi răutăcioasă. Ea este aşa datorită morţii surorii ei şi a nepoatei acesteia Sol şi de aceea vrea să împiedice ca şi alţii să sufere aceeaşi soartă.

Chiar şi aşa ea este o femeie hotărâtă şi puternică. Este o persoană agilă şi strategică, şi plănuieşte fiecare pas în detaliu. Este dispusă să facă sacrificii şi îşi asumă riscuri când este nevoie.

Aşa cum este arătat în relaţia ei cu Ambar,  este aspră cu ea, dar o face numai pentru că îşi doreşte să-i poată oferi tot ce este mai bun pentru, lucruri pe care nu le-a putut da şi face pentru nepoata ei Sol. De aceea ea o vede pe Ambar ca şi nepoata. De aceea tinde să se poartă rece cu ea, dar numai pentru a o motiva să dea ce este mai bun. 

De-a lungul seriei

Sezonul 1

Partea 1

Doamna Sharon este văzută pentru prima dată la volanul unei maşinii în Cancun alături de Rey , secretarule ei şi fina ei Ámbar . Ea vorbeşte cu cineva la telefon. Ea se află în drum spre vizitarea noi reşedinţe de vară. Odată ajunsă ea face cunoşttinţă cu Miguel Valente , cel care se ocupă cu întreţinerea vilei. Acesta  o întâmpină la intrare alături de soţia sa Mónica şi restul angajaţilor. Însă aceasta refuză să-i cunoască şi se duce în camera ei să se odihnească, după ce îi cere Mónicăi să-i pregătească ceva. 

La masă, aceasta este plăcut surprinsă de talentele Mónicăi de chef şi se hotorăşte să o ia ca angajată cu ea în Argentina. Singura care nu se bucură de masă este Ámbar, care vrea altceva. Miguel face o sugestie şi îi propune să comande ceva de la Mâncare pe RoţiÁmbar acceptă şi îi spune ce vrea să comande. 

Mai târziu, după accidentul cu Luna şi piscina, aceasta vede oportunitatea perfectă şi iese fară în întâmpinarea Lunei. Se oferă să o ducă cu maşina în oraş spre surprinderea Lunei. Între timp Rey, le prezintă oferta acesteia, dar părinţii Lunei  nu iau o decizie fără Luna, care refuză.

Între timp, în maşină, cele două discută şi doamna Sharon îi spune că are o figură cunoscută şi o întreabă dacă nu s-au mai întâlnit undeva. Luna neagă. Apoi ea îi tot pune întrebări şi află că părinţii ei pun mare preţ pe educaţie după care opreşte când Luna îi spune.

Întoarsă la vilă, ea vorbeşte cu Rey, care se duce să le prezinte celor doi intenţia acesteia. Ei ezită la început, dar când Sharon le spune că fiica lor va putea merge la o şcoală particulară ei încep să ezite. Le mai oferă ceva timp de gândire, dar când aceasta îi forţează să accepte sau altfel îşi vor pierde locurile de muncă. Astfel că în final cei doi acceptă, după ce şi Luna îşi dă acordul cu greu. În aceea zi ea leacă înapoi spre Buenos Aires, alături de familia Valente, în ciuda faptului că Ámbar nu pare prea bucuoasă de decizia mătuşii ei.

Mai multe în curând.....

Alte date

  • A crezut că Sol Benson este moartă, acum încearcă s-o găsească.
  • Ea este interesată de Sol doar datorită banilor ei.
  • Ea este naşa lui Ámbar şi tutorele ei.
  • A fost îndrăgostită de Berni Benson , cumnatul ei.
  • Nu se cunoaşte în serie dacă este căsătorită sau nu, dar are un inel pe inelar, lucru care ar putea să sugereze că ar putea fi căsătorită.
  • Stilul ei vestimentar este elegant şi decent. Deseori ea poartă ca şi accesori un şirag de perle şi cercei cu perle.
  • Deseori ea este văzută ţipând la angajaţii ei.
  • În dublajul UK, aceasta este dublată de către Collen Daley.
Galerie personaje Dacă vrei să vizitezi galeriile personajelor, dă click aici.