FANDOM

Pagina principală
[[:Tamara/Luz CipriotaLuz Cipriota]]
[[:Tamara/Galerie fotoGalerie foto]]
Tamara 1

Tamara

Tamara
este o tânără care face parte din personajele secundar feminine ale telenovelei argentiniene Soy Luna. Ea este managera de la Jam & Roller .

Înfăţişare

Tamara este o responsabila şi managera de Jam & Roler. Ea are ochii căprui şi părul şaten închis. Deseori ea este văzută cu părul prins într-un coc la spate cu o şuviţă ondulată lăsată liberă. Stilul ei vestimentar este practic şo comod, dar când vine vorba de ocazii Tamara poate fi foarte cochetă.

Personalitate

Tamara este o fire responsabilă şi muncitoare. Ea este drăguţă şi amabilă cu toţi angajaţii ei, dar atunci când Nico şi Pedro mai lenevesc are grijă de fiecare dată să-i pună la treabă.  

Faţă de Luna ea are o grijă desosebită, deoarece o îndrăgeşte şi îi aduce aminte de ea la vârsta ei. Cu toate astea de fiecare dată vede că Luna îşi întrece limitele, are grijă să o îi spună şi să o sfătuiască de bine.

Istoric

Sezonul 1

În curând...

Relaţii

Colegi de serviciu:

Nico:

În curând...

Pedro:

În curând...

Luna Valente:

În curând...

Alte date

  • Pedro este indragostit de ea
  • Nu va mai aparea in ultimul sezon (adica sezonul cu numarul 2,format din 250 de episoade,iar locul ei va fi ocupat de Candelaria Molfese,timp de 6 episoade,apoi de Rihanna timp de 24 de episoade,iar apoi de Estela pe restul sezonului).