FANDOM

Pagina principală
[[:Tino Alcaraz/Diego Sassi AlcaláDiego Sassi Alcalá]]
[[:Tino Alcaraz/Galerie fotoGalerie foto]]

Martino Alcaraz sau Tino, după perecla sa, este unul dintre personajele secundare din telenovel latino-americană Soy Luna.

Înfăţişare

Tino este un bărbar brunet şi cu ochii căprui.

Personalitate

Tino este un personaj comic, deoarece personalitatea sa este veselă şi optimistă. El tinde să facă diverse lucruri care de multe ori nu au nici un sens şi ajunge să-i enerveze pe cei din jur, în mod special pe Sharon angajatoarea sa, Rey, secretarul sau Miguel. Totuşi est eun priten bun şi ţine la Cato, dar şi la protagonistă pe care o acoperă de multe ori.

El nu este tocmai o persoană muncitoare şi deseori este văzut făcând diverse activiţăţii în timpul programului de lucru. A lucrat ca infirmier înainte, dar acesta nu părea îndeplinea prea bine sarcinile şi nici nu prea trata cu respect pacienţii. Tino este o oportunist şi viclean când vine vorba să scape de responsabilităţi, sau când se decide să o spioneze pe Sharon. De asemnea este foarte naiv şi crede orice îi se spune.

De-a lungul seriei

Sezonul 1

Partea 1

În curând...

Relaţii

Prieteni

Cato, cel mai bun prieten:

Cato şi Tino sunt prieteni şi parteneri în spionarea familie Benson şi aflarea secretelor acestora. El îl ajută pe Cato cu Amanda oferindu-i mereu sfaturi şi mereu încurajând-ul când este nevoie. Înainte ca să fie angajaţi de doamna Sharon, acesta au lucrat la un azil ca şi infirmieri, unde l-au cunoscut pe Roberto.

Colegi de muncă

Miguel Valente

Miguel este şeful angajaţilor în casa familiei Benson. el este cel care cordonează pe angajaţii, aşa că de multe ori când îl vede pe Tino şi Cato stând degeaba el este mereu el care îi munstrează şi îi pune la muncă. Chiar şi aşa Tino nu face decât să se dea bine pe lângă acesta, deşi n-ui prea reuşeşte. În loc de numele său, el îi spune Michael, nu Miguel.

Amanda

Tino mereu încercă s o îmbuneze pe Amanda şi să-l ajute pe Cato, deşi aceasta doar este enervată de prezenţa acestuia.

Alte date

  • Se cunoaşte că a fost singurul copil la părinţii.
  • El, Sharon şi Rey sunt singurele personaje care nu au niciun fel de interes romantic.