FANDOM

Yamila sau "Yam" face parte dintre personajele feminine din telenovela argentineană Soy Luna. Ea este cea mai bună prietenă a lui Jim.

Înfăţişare

Yam este o tânără frumoasă şi atletică. Ea are părul blond închis, ondulat care îi ajunge până la umeri. Ochii ei sunt căprui. Stilul ei vestimentar este asemănător cu cel al prietenei ei.

Personaliate

Yam este o fată drăguţă, muncitoare şi foarte determinată. Ca şi prietena ei, Jim, ea este elevă la Colegiul Blake South . În relaţile cu ceilalţi ea este înţelegătoare şi foarte amabiilă şi săritoare de fiecare dată când îi este solicitat ajutorul. Ea îşi preţuieşte prieteni şi ar face orice ca ei să fie bine şi în siguranţă.

De asemnea este şi foarte răbdătoare cu toate ideeile şi invenţiile de moment ale lui Jim . În plus acceptă să se comporte frumos şi cu Ramiro numai de dragul ei. Yam este foarte inventivă şi are o voce frumoasă.

În timpul liber ei îi place să patineze şi să danseze cu partenera şi prietena ei cea mai bună.

De-a lungul seriei

Sezonul 1

Partea 1

Yam apare alături de prietena ei Jim la Jam & Roller, unde discută cu Pedro, unul dintre angajaţi. Cele două sunt entuziasmate de Open Music şi îl agasează pe aceasta să posteze mai repede anunţul cu înscrierile pe site. Atunci apare Ramiro care comandă un suc şi Pedro îi spune că va posta anunţul după ce va duce o comandă.

Yam este însă mult prea entuziasmată şi împreună cu Jim se decid să posteze ele anunţul. Numai că în graba lor scapă tableta care se strică, spre iritarea lui Pedro. Mai târziu revine cu Jim să-şi ceară iertare, dar nu renunţă să se înscrie prima în concurs, de aceea este foarte dezamăgită când află că Ramiro s-a înscris primul.

Mai multe în curând...

Relaţii

Prieteni:

Jim (cea mai bună prietenă):

Jim&Yam
Jim este cea mai bună prietenă  şi partenra ei de dans şi patinaj. Cele două sunt formează o echipă bună şi sunt mreu acolo una pentru cealăltă. Câteodată nu se pun de acord una cu alta şi se ceartă, dar mereu se împacă. Când Jim s-a îndrăgostit de Ramiro , Yam nu a înţeles de ce, dar apoi ea însăşi s-a îndrgostit de el. Jim i-a lăsat cale liberă cu acesta, când şi-a dat seamă că are sentimente prnteu Nico .

Vezi: Jam

Interese romantice:

Ramiro (partenr de patinaj/crush):

Ramiro&Yam
Ramiro şi Yam nu s-au prea suportat la început, dar lucrrurile se schimbă pe parcursul seriei cei doi încep să se aporpie, deşi când au ieşit din competiţia de patinaj au fost descalificaţi şi Ramiro a dat vina pe aceasta. Uşor , uşor Ramiro se îndrăgosteşte de Yam şi înceracă să se apropie de ea, deşi ea îl respinge. Când însă apare Vero în peisaj, Yam devne geloasă şi îşi dă seama că are sentimente pentru el. În episodul 40/Sezonul 1, Ramiro o sărută ca să-l facă pe iubitul lui Vero să creadă că Yam este iubitul ei. La rândul ei şi ea îl sărută pe el. Încep o relaţie în episodul 60/Sezonul 1, deşi în câteva episoade mai târziu se despart.

Vezi: Yamiro

Alte date

  • Prescurtarea de Yam vine de la numele ei întreg care este Yamila, şi care înseamnă "frumoasă".
  • Este un mare fan a lui FelicityForNow.
  • Ea a cânta la Open Music piesa "A rodar mi vida ", împreună cu Jim şi Ramiro .
  • Poate cânta la chitară.
  • Are 16 ani, din moment ce este în aceeaşi clasă de matematică cu Jim şi Luna .
  • În episodul 40 din sezonul 1, ea l-a sărutat pe Ramiro.
Galerie personaje Dacă vrei să vizitezi galeriile personajelor, dă click aici.